კრიტერიუმი
|
ძალიან კარგი 10
|
საშუალო 9-8
|
საშუალო7-6
|
დაბალი 5-1
|
ჯგუფის მიერ სამუშაოს მიზნის
გააზრება
|
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი კარგად გააცნობიერა
|
ჯგუფმა სამუსაო მიზანი გააცნობიერა
|
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი ნაწილობრივ გააცნობიერა
|
ჯგუფმა სამუშაოს მიზანი კარგად ვერ გააცნობიერა
|
ჯგუფის მიერ სამუშაოს
ორგანიზება
|
სამუშაო კარგად ორგანიზებული იყო,ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები სწორად
და თანაბრად გადანაწილდა
|
სამუშაო ორგანიზებული იყო,მაგრამ ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არათანაბრად
გადანაწილდა
|
სამუშაო
ნაწილობრივ იყო ორგანიზებული და ჯგუფის წევრებს შორის არარათანაბრად გადანაწილდა
|
სამუშაო არ იყო ორგანიზებული . ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არ განაწილებულა
|
ურთიერთქმედებისა და აზრთა გაზიარების უნარი
|
გააჩნიათ საუკეთესო ურთიერთქმედებისა და აზრთა გაზიარების უნარი
|
საკმარისად გააჩნიათ ურთიერთქმედებისა და აზრტა გაზიარების უნარი
|
ნაწილობრივ გააჩნიათ ურთიერთქმედებისა და აზრთა გაზიარების უნარი
|
არ გააჩნიათ მოსმენისა და აზრთა გაზიარების უნარი
|
დროის ლიმიტი
|
საუკეთესოდ იცავენ დროის ლიმიტს
|
საკმარისად იცავენ დროის ლიმიტს
|
უჭირთ დროის ლიმიტის დაცვა
|
ვერ იცავენ დროის ლიმიტს
|
თანამშრომლობა
|
ჯგუფის ყველა წევრი იყო აქტიური და სამუშაო ნაყოფიერი. ჯგუფის წევრებს
შორის იყო პოზიტიური და საქმიანი ურთიერთობები
|
ჯგუფის თითქმის ყველა წევრი იყო აქტიური,ჯგუფის წევრებს შორის ძირითადად
პოზიტიური ურთიერთობები იყო
|
მხოლოდ ერთი-ორი მოსწავლე აქტიურობდა,ჯგუფის აქტიურ წევრებსა და პასიურ
წევრებს შორის ზოგჯერ ურთიერთობები იძაბებოდა
|
ჯგუფის წევრები არ აქტიურობდნენ, ჯგუფის წევრებს შორის არ შეინიშნებოდა
თანამშრომლობითი გარემო
|
განმსაზღვრელი შეფასების რუბრიკების კრიტერიუმები
პრეზენტაცია
|
პასუხობს სათაურს
|
2
|
|
შემოიფარგლება კონკრეტული თემით
|
1
|
|
ფლობს აუდიტორიას (იყენებს მიმიკას,ჟესტიკულაციას,ინტონაციას)
|
1
|
|
საუბრობს გამართული სალიტერატუროენით და იყენებს შესაბამის მეცნიერულ ტერმინოლოგიას
|
2
|
|
იყენებს განსხვავებულ
წყაროებს
|
1
|
|
ადარებს მოვლენებს, ფაქტებს,საგნებს
|
1
|
|
იყენებს თვალსაჩინოებას
|
1
|
|
იცავს დროის ლიმიტს
|
1
|
დისკუსია
|
წარმოადგენს საკუთარ (ჯგუფის) პოზიციას
|
1
|
|
მკაფიოდ და გასაგებად აყალიბებს აზრს
|
1
|
|
მსჯელობს არგუმენტირებულად
|
1
|
|
აკეტებს დასკვნას
|
1
|
|
მოყავს არგუმენტები საკუტარი აზრის გასამყარებლად
|
1
|
|
მსჯელობს თანმიმდევრულად, შემოიფარგლება კონკრეტული თემით ფლობს აუდიტორიას
|
2
|
|
კორექტულია ოპონენტის (განსხვავებული აზრის) მიმართ, ისმენს და კონსტრუქციულად
პასუხობს განსხვავებულ აზრს
|
1
|
|
|
2
|
დამოუკიდებელი სამუშაო
|
იცავს დროის ლიმიტს
|
1
|
|
ნაპოვნია პრობლემის გადაჭრის მართებული გზა
|
3
|
|
იცავს წერის კულტურას
|
2
|
|
სიზუსტით აღწევს დასახულ მიზანს
|
4
|
კვლევა
|
ატარებს გამოკითხვას
საკვლევი ტემის ირგვლივ
|
2
|
|
აგროვებს და ახარისხებს
ინფორმაციას, წარმოადგენს გრაფიკულად
|
1
|
|
ირჩევს სათაურს(თემას)
და მსჯელობს საკითხის ირგვლივ
|
1
|
|
გამოთქვამს ვარაუდს
|
1
|
|
ამყარებს არგუმენტებით
|
1
|
|
აკეთებს ჩანაწერს
|
1
|
|
გამოყოფს საკვლევ
პრობლემას
|
1
|
|
მსჯელობს
|
1
|
|
აკეთებს დასკვნას
|
1
|
No comments:
Post a Comment